FAQ
Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
Die zou u automatisch moeten ontvangen, anders is de order niet goed ingegeven.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Wachtwoord vergeten, mocht dit niet lukken dan kan ik een nieuwe registratie aanmelden via onze afdeling IT. U krijgt dan een link en kunt opnieuw een wachtwoord ingeven.
Moet ik een account hebben om te bestellen.
Ja, u zal eerst een account moeten aanmaken als u een bestelling wilt plaatsen. Dit houdt in een mailadres en een wachtwoord, mocht dat niet lukken mag u contact met ons opnemen.
Moet ik klant zijn om via jullie website te kunnen bestellen?
Ja, u kunt een bestelling plaatsen als u al klant bent van ons. En u bent automatisch klant bij ons als u producten heeft besteld.
Waarom kan ik geen prijzen zien van de producten?
Dat klopt, wij willen als firma onze materialen persoonlijk komen laten zien, om u de kwaliteiten te laten zien, dan begrijpt u onze prijzen ook.